Πώς να γράψετε μια αγγελία που φέρνει υποψήφιους στην Κορινθία

Πώς να γράψετε μια αγγελία που φέρνει υποψήφιους στην Κορινθία

Η εύρεση προσωπικού είναι για πολλές επιχειρήσεις μια δύσκολη υπόθεση. Όμως τις περισσότερες φορές, το πρόβλημα δεν ξεκινά από την απουσία υποψηφίων. Ξεκινά από μια αδύναμη ή πρόχειρη αγγελία που είτε περνά απαρατήρητη, είτε δεν εμπνέει εμπιστοσύνη.

Η πλατφόρμα korinthiaspot.gr έχει δημιουργηθεί ακριβώς για να ενισχύσει τις τοπικές επιχειρήσεις – αλλά ακόμη και το καλύτερο εργαλείο χρειάζεται σωστή χρήση. Παρακάτω, μοιραζόμαστε μαζί σας τα βασικά στοιχεία μιας αγγελίας που “δουλεύει”, στηριζόμενοι στην εμπειρία μας με επιχειρήσεις στην Κορινθία.

  •  Ξεκινήστε με καθαρό και συγκεκριμένο τίτλο
    Λάθος: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
    Σωστό: Ζητείται Πωλήτρια για κατάστημα ένδυσης στο Λουτράκι (part-time)

Ο τίτλος είναι η πρώτη εντύπωση. Πρέπει να απαντά άμεσα στο «ποιον ψάχνετε», «πού» και «με τι είδους σχέση εργασίας». Όσο πιο ξεκάθαρος είστε, τόσο πιο σχετικούς υποψηφίους θα προσελκύσετε.

  • Δώστε σαφή εικόνα της θέσης
    Αντί για γενικότητες (“βοηθός σερβιτόρου”, “υπάλληλος καταστήματος”), περιγράψτε με 2-3 φράσεις: Ποια είναι τα βασικά καθήκοντα, Τι είδους περιβάλλον θα συναντήσει ο εργαζόμενος (ομάδα, ωράριο, πελάτες), Πού βρίσκεται η επιχείρηση (με αναφορά σε περιοχή/πόλη)

Αυτό βοηθά τον υποψήφιο να φανταστεί τον εαυτό του στη θέση.

  • Μιλήστε σαν άνθρωποι, όχι ψηφιακό εργαλείο ή τεχνητή νοημοσύνη
    Μια ψυχρή αγγελία δεν εμπνέει ενδιαφέρον. Χρησιμοποιήστε φιλικό, επαγγελματικό αλλά ανθρώπινο τόνο:
    “Αναζητούμε συνεργάτη που θα ενισχύσει την ομάδα μας στην καλοκαιρινή σεζόν.”
    “Προτεραιότητα μας είναι η καλή εξυπηρέτηση, με χαμόγελο και συνέπεια.”

Μια αγγελία δεν είναι μόνο «ανακοίνωση». Είναι πρόσκληση σε συνεργασία.

  • Αναφέρετε τι προσφέρετε
    Μην ξεχνάτε ότι ο υποψήφιος αναζητά και εκείνος μια καλή εμπειρία. Μπορεί να εργάζεται εποχιακά, αλλά θα επιλέξει την επιχείρηση που του δίνει κάτι παραπάνω:
    Καλό περιβάλλον, Δίκαιη αμοιβή, Ευελιξία στο ωράριο, Προοπτική συνέχισης, Παροχές (π.χ. διαμονή, μετακίνηση)

Αναφέρετε αυτά τα στοιχεία καθαρά και ειλικρινά – όχι υπερβολικά, αλλά ούτε και αόριστα.

  • Μην παραλείψετε τα πρακτικά
    Κάθε αγγελία πρέπει να περιλαμβάνει: Τόπο εργασίας (Κόρινθος, Λουτράκι, κ.λπ.), Είδος απασχόλησης (μερική, πλήρης, εποχιακή), Απαιτούμενα προσόντα (π.χ. εμπειρία, γνώσεις), Ημερομηνία έναρξης, Τρόπο επικοινωνίας ή σύνδεσμο για αίτηση, Η έλλειψη αυτών των πληροφοριών είναι από τους κύριους λόγους που αγγελίες δεν έχουν απήχηση.

Επιπλέον συμβουλές:

  • Χρησιμοποιήστε φωτογραφία ή λογότυπο της επιχείρησης (αποπνέει σοβαρότητα)
  • Ανεβάστε την αγγελία σας έγκαιρα – όχι τελευταία στιγμή
  • Απαντήστε άμεσα σε υποψηφίους που δείχνουν ενδιαφέρον
  • Η καλή αγγελία δεν είναι διαφήμιση, είναι καθοδήγηση προς τον σωστό άνθρωπο.

Χρησιμοποιήστε το korinthiaspot.gr
Μέσα από την ειδική περιοχή διαχείρισης επιχειρήσεων στο korinthiaspot.gr, μπορείτε:

  • Να καταχωρείτε τις αγγελίες σας εντελώς δωρεάν
  • Να βλέπετε στατιστικά προβολών
  • Να διαχειρίζεστε αιτήσεις και υποψηφίους εύκολα
  • Να συνδεθείτε με ανθρώπους που ζουν ήδη στην Κορινθία
  • Εκμεταλλευτείτε τη δυναμική της τοπικής μας κοινότητας και παρουσιάστε την επιχείρησή σας όπως της αξίζει.

Σχετικά Άρθρα