Η εύρεση προσωπικού είναι για πολλές επιχειρήσεις μια δύσκολη υπόθεση. Όμως τις περισσότερες φορές, το πρόβλημα δεν ξεκινά από την απουσία υποψηφίων. Ξεκινά από μια αδύναμη ή πρόχειρη αγγελία που είτε περνά απαρατήρητη, είτε δεν εμπνέει εμπιστοσύνη.
Η πλατφόρμα korinthiaspot.gr έχει δημιουργηθεί ακριβώς για να ενισχύσει τις τοπικές επιχειρήσεις – αλλά ακόμη και το καλύτερο εργαλείο χρειάζεται σωστή χρήση. Παρακάτω, μοιραζόμαστε μαζί σας τα βασικά στοιχεία μιας αγγελίας που “δουλεύει”, στηριζόμενοι στην εμπειρία μας με επιχειρήσεις στην Κορινθία.
- Ξεκινήστε με καθαρό και συγκεκριμένο τίτλο
Λάθος: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
Σωστό: Ζητείται Πωλήτρια για κατάστημα ένδυσης στο Λουτράκι (part-time)
Ο τίτλος είναι η πρώτη εντύπωση. Πρέπει να απαντά άμεσα στο «ποιον ψάχνετε», «πού» και «με τι είδους σχέση εργασίας». Όσο πιο ξεκάθαρος είστε, τόσο πιο σχετικούς υποψηφίους θα προσελκύσετε.
- Δώστε σαφή εικόνα της θέσης
Αντί για γενικότητες (“βοηθός σερβιτόρου”, “υπάλληλος καταστήματος”), περιγράψτε με 2-3 φράσεις: Ποια είναι τα βασικά καθήκοντα, Τι είδους περιβάλλον θα συναντήσει ο εργαζόμενος (ομάδα, ωράριο, πελάτες), Πού βρίσκεται η επιχείρηση (με αναφορά σε περιοχή/πόλη)
Αυτό βοηθά τον υποψήφιο να φανταστεί τον εαυτό του στη θέση.
- Μιλήστε σαν άνθρωποι, όχι ψηφιακό εργαλείο ή τεχνητή νοημοσύνη
Μια ψυχρή αγγελία δεν εμπνέει ενδιαφέρον. Χρησιμοποιήστε φιλικό, επαγγελματικό αλλά ανθρώπινο τόνο:
“Αναζητούμε συνεργάτη που θα ενισχύσει την ομάδα μας στην καλοκαιρινή σεζόν.”
“Προτεραιότητα μας είναι η καλή εξυπηρέτηση, με χαμόγελο και συνέπεια.”
Μια αγγελία δεν είναι μόνο «ανακοίνωση». Είναι πρόσκληση σε συνεργασία.
- Αναφέρετε τι προσφέρετε
Μην ξεχνάτε ότι ο υποψήφιος αναζητά και εκείνος μια καλή εμπειρία. Μπορεί να εργάζεται εποχιακά, αλλά θα επιλέξει την επιχείρηση που του δίνει κάτι παραπάνω:
Καλό περιβάλλον, Δίκαιη αμοιβή, Ευελιξία στο ωράριο, Προοπτική συνέχισης, Παροχές (π.χ. διαμονή, μετακίνηση)
Αναφέρετε αυτά τα στοιχεία καθαρά και ειλικρινά – όχι υπερβολικά, αλλά ούτε και αόριστα.
- Μην παραλείψετε τα πρακτικά
Κάθε αγγελία πρέπει να περιλαμβάνει: Τόπο εργασίας (Κόρινθος, Λουτράκι, κ.λπ.), Είδος απασχόλησης (μερική, πλήρης, εποχιακή), Απαιτούμενα προσόντα (π.χ. εμπειρία, γνώσεις), Ημερομηνία έναρξης, Τρόπο επικοινωνίας ή σύνδεσμο για αίτηση, Η έλλειψη αυτών των πληροφοριών είναι από τους κύριους λόγους που αγγελίες δεν έχουν απήχηση.
Επιπλέον συμβουλές:
- Χρησιμοποιήστε φωτογραφία ή λογότυπο της επιχείρησης (αποπνέει σοβαρότητα)
- Ανεβάστε την αγγελία σας έγκαιρα – όχι τελευταία στιγμή
- Απαντήστε άμεσα σε υποψηφίους που δείχνουν ενδιαφέρον
- Η καλή αγγελία δεν είναι διαφήμιση, είναι καθοδήγηση προς τον σωστό άνθρωπο.
Χρησιμοποιήστε το korinthiaspot.gr
Μέσα από την ειδική περιοχή διαχείρισης επιχειρήσεων στο korinthiaspot.gr, μπορείτε:
- Να καταχωρείτε τις αγγελίες σας εντελώς δωρεάν
- Να βλέπετε στατιστικά προβολών
- Να διαχειρίζεστε αιτήσεις και υποψηφίους εύκολα
- Να συνδεθείτε με ανθρώπους που ζουν ήδη στην Κορινθία
- Εκμεταλλευτείτε τη δυναμική της τοπικής μας κοινότητας και παρουσιάστε την επιχείρησή σας όπως της αξίζει.